Българското сопрано Соня Йончева (34) ще пее в "Норма" на Белини - постановка на лондонската Кралска опера, вместо Анна Нетребко, съобщи roh.org.uk. Преди дни рускинята изненадващо се оттегли от проекта се неясното обяснение, че ще развива гласа си в друга посока. С "Норма" ще се открие сезон 2016/17, билетите всеки момент ще бъдат пуснати в продажба. 

Организаторите са изключително щастливи, че именно Йончева се е съгласила да замести Нетребко, става ясно от изявлението им. Българката е освободена от изпълнението й на Мими в "Бохеми" на Пучини, за да може да изпълни прочутото белканто, което е запазена марка на Мария Калас. Оперни почитатели посрещнаха новината с поздравления за Кралската опера за блестящата замяна на певиците. 

Йончева дебютира в Лондон през юли 2012 г. в "Опералия“ на Пласидо Доминго. Пяла е Мюзета в „Бохеми“, Маргарита във „Фауст“, Виолета в „Травиата“ и Микаела в „Кармен“. последните й ангажименти включват Дездемона в "Отело", главната роля в "Йоланта", Виолета в "Травиата" и Мими в "Бохеми".  

 

a.

Коментари  

+1 #1 Iva Borovanska 04-05-2016 21:20
БРАВО ЗА СОНЯ , ПРЕКРАСНА НОВИНА !!! ВСЕ НАПРЕД ПО СВЕТОВНИТЕ СЦЕНИ !
Цитиране

„Любовта е стъкло, през което дори и чудовище изглежда възхитително.“

Алберто Моравия, италиански писател, роден на 28 ноември преди 116 години

Анкета

Остава ли ви време да четете книги?

Да, както винаги - 80%
Все по-малко - 20%
Не чета изобщо - 0%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.

Такива, каквито бяхме

 

50 години от премиерата на "Каквито бяхме". Творбата на Полак е сред вечните класики на Холивуд, която може да се гледа винаги и с удоволствие