Новини

 

"Барби", "Опенхаймер", "Убийците на цветна луна"... Победителите ще бъдат обявени на 12 януари

 

На 12 декември се навършват 85 години от рождението на първата дама на българското кино

 

„Нестинарка. Голямата среща на Марин Големинов и Цанко Лавренов” разказва за сценографската работа на големия пловдивски художник. Вход свободен.

 

Главната роля е поверена на британеца Сам Клафлин. Френската актриса Ана Жирардо също е част от актьорския състав

 

 

Българският кандидат е посочен в публикации на изданията "Холивуд рипортър" и "Скрийн интернешънъл"

„Изключително изненада съм за тази награда, понеже „Игра на доверие” не е типичен фестивален филм", споделя актрисата

Под негова режисура в телевизионен ефир се появяват някои от най-големите имена на българското кино като Тодор Колев, Стефан Данаилов, Георги Калоянчев, Татяна Лолова, Леда Тасева и ...

 

Премиерата на „Порокът на страха“ е на 8 ноември по „БНТ 1“

„Този, който убива човек, убива разумно същество, което е по подобие на Бог, но този, който унищожава добра книга, убива самия разум.“

Джон Милтън, английски поет и публицист, роден на 9 декември преди 415 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.