Класиката на Верди "Травиата" с участието на Соня Йончева като Виолета Валери ще бъде излъчена на живо в България от "Метрополитън опера" в Ню Йорк, съобщи фондация "Виа Фест".

Постановката е от традиционната програма "Метрополитън опера: на живо от Ню Йорк" може да бъде видяна на живо на 11 март в "Синема сити" - Mall of Sofia и в повторенията си на 15 и 22 март в София, на 18 март в рамките на "Мартенски музикални дни" в Русе, на 18 май на фестивала "Дни на Балабановата къща" в Пловдив и на 12 юни на "Варненско лято". Билети вече се продават на Cinemacity.bg.

Световнотоизвестното българско сопрано откри сезон 2015 г. на "Метрополитън" с "Отело" и сезон'2016 на "Ковънт гардън" с "Норма". С "Травиата" (с която навремето дебютира в Ню Йорк, но по заместване) "Йончева добавя името си към списъка от велики Виолети на сцената на Метрополитън", пише "Обзървър".

 

През 1848 г. излиза от печат романът на Александър Дюма-син „Дамата с камелиите“. През 1852 г. Верди вижда преработения роман в драма и възлага на Франческо Мария Пиаве да напише либретото. Премиерата е на 6 март 1853 г. във Венеция. В България е поставена от Оперната дружба през 1910 г. с диригент Т. Хаджиев и режисьор К. Михайлов-Стоян.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„По-добре да се задоволявате с малко, отколкото да имате злато и студено сърце!“

Вилхелм Хауф, германски писател, роден на 29 ноември преди 221 години

Анкета

Остава ли ви време да четете книги?

Да, както винаги - 80%
Все по-малко - 20%
Не чета изобщо - 0%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.

Такива, каквито бяхме

 

50 години от премиерата на "Каквито бяхме". Творбата на Полак е сред вечните класики на Холивуд, която може да се гледа винаги и с удоволствие