„Кое друго сопрано сега може да изпее “Willow Song” и “Ave Maria” по-красиво?”

„Ню Йорк таймс”

„Дездемона открадна шоуто.”

„Гардиън”

„Тази Дездемона е поредната запомняща се роля в бързоразвиващата се кариера на младата Йончева в Метрополитън опера.”

„Ню Йорк класикал ревю”

„Звездите на спектакъла безспорно са Соня Йончева и Яник Незе-Сеген. Гордата и благородна Дездемона на Йончева е великолепно изпълнена. Нейният сочен във всеки нюанс глас има силата да се извиси над хора в трето действие. Тя постига едно от най-вълнуващите и красиви финални действия в историята.”

bachtrack.com

Това са част от отзивите за изпълнението на българската звезда Соня Йончева в „Отело” от Джузепе Верди на Метрополитън опера. Българската публика ще може да гледа спектакъла на 17 и 21 октомври в Cinema City Mall of Sofia. 

Йончева пее в Метрополитън опера от 2013 г., когато се качва на сцената й като Джилда (“Риголето”), а през следващата година и като Мими (“Бохеми”) и Виолета (“Травиата”).  

Новият прочит на „Отело“ е дирижиран от младия Яник Незе-Сеген. Латвиецът Александърс Антоненко изпълнява ролята на Отело, Желко Лучич е Яго.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Вярвам, че жените са много по-достойни за уважение от мъжете. Те са по-добри, намират се на по-високо ниво - и психологическо, и физиологично.  

Хулио Иглесиас, испански певец, роден на 23 септември преди 78 години

Анкета

Хареса ли ви концертът на Соня Йончева и Пласидо Доминго в София?

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Майер Лански – ангелът с мръсно лице

 

Интерпретацията, която прави Харви Кайтел на Майер Лански е модерна класика, която трябва да се изучава като образец на актьорско майсторство в киноучилищата.

В "Заповед за арест. Как станах враг номер едно на Путин" се оглежда България на ББ

 

"Горещо я препоръчвам на всички – и на русофили, и на русофоби; и на разумно мислещи, и на изначално предубедени; и на силно ангажирани, и на напълно безразлични; и на много информирани, и на малко знаещи" - ревю на Николай Слатински

Дуилиу Замфиреску, за когото изкуството не бива да репродуцира действителността

 

Трилогията на класика представя и участието на северната ни съседка в Руско- турската война от 1877- 1878 г.