„Кое друго сопрано сега може да изпее “Willow Song” и “Ave Maria” по-красиво?”

„Ню Йорк таймс”

„Дездемона открадна шоуто.”

„Гардиън”

„Тази Дездемона е поредната запомняща се роля в бързоразвиващата се кариера на младата Йончева в Метрополитън опера.”

„Ню Йорк класикал ревю”

„Звездите на спектакъла безспорно са Соня Йончева и Яник Незе-Сеген. Гордата и благородна Дездемона на Йончева е великолепно изпълнена. Нейният сочен във всеки нюанс глас има силата да се извиси над хора в трето действие. Тя постига едно от най-вълнуващите и красиви финални действия в историята.”

bachtrack.com

Това са част от отзивите за изпълнението на българската звезда Соня Йончева в „Отело” от Джузепе Верди на Метрополитън опера. Българската публика ще може да гледа спектакъла на 17 и 21 октомври в Cinema City Mall of Sofia. 

Йончева пее в Метрополитън опера от 2013 г., когато се качва на сцената й като Джилда (“Риголето”), а през следващата година и като Мими (“Бохеми”) и Виолета (“Травиата”).  

Новият прочит на „Отело“ е дирижиран от младия Яник Незе-Сеген. Латвиецът Александърс Антоненко изпълнява ролята на Отело, Желко Лучич е Яго.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Когато жените обичат, те ни прощават всичко, дори и недостатъците. Когато не ни обичат, те не прощават нищо, дори достойнствата ни.“

Оноре дьо Балзак, френски писател, роден на 20 май преди 223 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Нагоре по обратния път 

 

Литературните умения на един професор по право

Гледайте “Второто освобождение”

 

Ние винаги на 1 февруари отбелязваме гибелта на жертвите на Народния съд и избиването на интелектуалния елит. Но всъщност чрез този филм ще разберете много по-страшното за бъдещето ни пречупване на българската нация - което виждаме и днес с реакциите на войната, с хилещите се емотикончета на снимките от Буча, в речника на водещите ни политици.

Автопортретът на Иван Добчев

 

Единайсет ескиза – така са наречени частите, на които е разделена книгата и всяка разказва етап от живота на режисьора