Светът е в очакване какво ще предприеме Брайън Мей от "Куин" (който днес става на 69) срещу кандидата за президент на републиканците в САЩ Доналд Тръмп, съобщи showbiz411.com. 

През юни китаристът предупреди Тръмп да не използва в кампанията си легендарното парче на групата “We Are the Champions”. Той написа писмо, с което не ангажира "Куин", но посочи, че се съветва с експерти какви действия да предприеме, ако Тръмп продължи да си озвучава кампанията с песните на британската банда. 

"Без значение от отношението ни към платформата на мистър Тръмп, държа да отбележа, че "Куин" никога не сме позволявали музиката ни да се използва в политически борби. Тя е създадена за слушане и удоволствие", написа Мей. 

Тръмп изобщо не се съобрази с това и в нарушение на авторските права пусна “We Are the Champions”, докато бе на трибуна заедно с жена си Мелани. Желанието му да използва музика на Фреди Меркюри е странно, след като той непрекъснато проповядва срещу гейовете и СПИН-а.  

„Лесно е да се предвидят действията на себелюбеца, трудно е да се отгатнат само действията на честните и безкористните хора.“

Фенимор Купър, американски писател, роден на 15 септември преди 235 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Това най-опасно изкуство – науката

 

 

„Кога престанахме да разбираме света“ и е, и не е обичайна книга. Тя е от тези романи, които можем да определим като факшън

За градинаря, смъртта и непосредствения писателски талант

 

Новият роман на Георги Господинов „Градинарят и смъртта“ е обран, стегнат, лапидарен и целеустремен в добрия смисъл на думата

„Софийски музикални седмици“ - ценно музикално-историческо изследване

 

Книгата на Диана Данова-Дамянова ще бъде ценен източник на точна информация не само за изследователите, но и за всеки интересуващ се от явленията в историята и съвремието на музикалната ни култура.