Британската рок група „Ролинг Стоунс” настоява Доналд Тръмп да не използва музиката им в предизборната си кампанията си, съобщи eveningexpress.co.uk. 

Организацията за защита на авторски права BMI разпространи изявление, в което се акцентира, че неправомерното използване на песните на групата от екипа на  Тръмп, е нарушение на лицензионното споразумение. Ако въпреки това се случи, ще се стигне до съдебен процес.

По време на президентската си кампания през 2016 г. Тръмп многократно използва известните „Ролинг Стоунс”, като например You Can't Always Always Get What You Want, Sympathy for the Devil, Brown Sugar и Start Me Up, по време на митингите на Републиканската партия.

Британският музикант Елтън Джон, певицата Адел и вокалистът на американската рок група „Аеросмит” Стивън Тайлър също отправиха към Тръмп подобни искания да не се ползват техни хитове в предизборната му кампания.

„Критиците ме мразят повече, отколкото аз мразя тях.“

Мишел Уелбек, френски писател, роден на 26 февруари преди 68 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Да, както винаги - 80.8%
Да, за първи път - 0%
Не, предпочитам друго - 15.4%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Опера без... текст?!

 

 

И все пак германската композиторка от румънски произход Адриана Хьолцки вече направи този абсурден авангардистки опит

Между документалното и въображението

 

„Мери. Раждането на Франкенщайн“ – фокус на текста е вглеждането в творческия процес, довел до създаването на най-популярния роман на Мери Шели

"Най-дългата нощ" - майсторска работа. И днес се гледа с удоволствие

 

Филм на Въло Радев от 1967 година, по сценарий на Веселин Бранев, оператор Борислав Пунчев, музика Симеон Пиронков