Бившият вокалист, текстописец, композитор и басист на групата "Пинк Флойд" Роджър Уотърс призова "да не се гласува за неофашисти като (Жаир) Болсонаро и (Доналд) Тръмп" – президен-тите на Бразилия и САЩ, съобщи „Медиапул, цитирайки „Франс прес“.

"Тръмп? Не ща да отделям от ценното си дишане за тоя скапан тип", каза британският музикант на пресконференция в уругвайската столица Монтевидео, където днес ще изнесе концерт.

75-годишният Уотърс ще участва в проява под надслов "Палестина и човешките права днес". По негови думи палестинците "нямат права, а останалият свят нищо не прави".

"Израел никога не е имал намерение да съществува палестинска държава и няма такова намере-ние и сега", добави той.

Роджър Уотърс е на турне в Южна Америка, което включва Уругвай, Бразилия, Парагвай, Аржен-тина, Чили и Перу.

 

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Този, който убива човек, убива разумно същество, което е по подобие на Бог, но този, който унищожава добра книга, убива самия разум.“

Джон Милтън, английски поет и публицист, роден на 9 декември преди 415 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.