"Между другото, колко лоши бяха наградите на Академията тази година, видяхте ли ги? А победителят е филм от Южна Корея. Какво, по дяволите, става там? Имаме достатъчно проблеми с Южна Корея в търговията, а те им дават награда за най-добър филм на годината. Това нормално ли е? Не знам. Нека върнем „Отнесени от вихъра“, моля. И победителят е от Южна Корея. Мислех, че това е най-добрият чуждестранен филм. Не. Случвало ли се е някога такова нещо?"

Това заяви американският президент Тръмп на митинг в Колорадо. Той не пропусна и да обиди актьора Брад Пит (със статуетката за най-добър актьор в поддържаща роля) , наричайки го „малкият умник”.

Компанията „Неон”, която разпространява „Паразит“ в САЩ (където филмът върви със субтитри), отговори в „Туитър” на президентската атака със съвсем кратък коментар по позицията на Доналд Тръмп: „Разбираемо е, той не може да чете“

„Паразит“ получи награда за най-добър филм на годината, като за първи път основният „Оскар“ беше присъден на филм не на английски език. „Паразит“ спечели още три награди: за режисура, сценарий и за най-добър чуждестранен филм. Режисьорът, актьорите и екипът на филма бяха поздравени от президента на Република Корея. 

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

"Когато искаш да намериш жест, когато търсиш как да играеш на сцената, трябва само едно - да се вслушаш в музиката. Композиторът вече се е погрижил за това."

Мария Калас, оперна дива, родена на 2 декември преди 100 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.