Уди Алън съди "Амазон студиос" за 68 млн. долара като обезщетение за отказа да разпространи филма му "Дъждовен ден в Ню Йорк", съобщи "Дневник", като цитира "Ройтерс".

Режисьорът и фирмата имат договор за създаване и разпространение на 4 филма, от който студиото се е отметнало. Причината е, че през юни миналата година отново се възродиха твърденията, че през 1992 г. Уди Алън е насилвал осиновената си дъщеря Дилън Фароу. Кампанията за това се води от изоставената Миа Фароу вече над 25 години. 

 83-годишният носител на "Оскар"отрича, по случая имаше и разследване, което не потвърди твърденията на Фароу. Децата й обаче от време на време дават интервюта и подклаждат отново огъня. Притеснителното е, че те нямат такива спомени, а се позовават на това, което майка им им е внушила. 

"Амазон" се опитаха да оправдаят действията си, позовавайки се на неоснователните твърдения на една 25-годишна личност, но тези обвинения вече бяха добре известни на "Амазон" (и на обществото), преди да бъде сключен договорът с Алън", се казва в жалбата.

От управата на студиото скоро са изразили притесненията си за "негативните публикации и вредата върху репутацията им" след обвиненията в тормоз срещу техния предишен президент Рой Прайс и връзките му с холивудския магнат Харви Уайнстийн.

Режисьорът твърди още, че се е съгласил да отложи излизането на завършения "Дъждовен ден в Ню Йорк", но в отговор "Амазон" са развалили договора.

 

 

 

.

„След като работих с Робърт Редфорд, мога да съм спокойна, че кариерата ми струва нещо.”

Дженифър Лопес, американска певица, родена на 24 юли преди 55 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Поглед назад: меланхолията, която ни влюби в „Изгубени в превода“ на София Копола

 Филмът оставя ярка следа както в съзнанието на зрителите, така и в историята на киното от първото десетилетие на 21-ви век...

Възкръсва ли  американският уестърн?

 

Най-амбициозният проект на Кевин Костнър - „Хоризонт“, е вече факт

Фантастичният свят на магията и езика

 

Слабо звено на „Вавилон: Тайна история“ от Ребека Ф. Куанг е вмъкването на идеята за дискриминацията, която като че ли става неизменна част от съвременната художествена литература...