С новия филм на Уди Алън „Café Society” ще бъде открит фестивалът в Кан, съобщи ВВС. Това е третият филм на известния актьор и режисьор, след  „Финал по холивудски” през 2002 г. и „Полунощ в Париж” през 2011 г., с който ще се даде старт на един от най-престижните кинофоруми в света.  

В центъра на сюжета на „Café Society” е историята на млад мъж, който през 1930 г. пристига в Холивуд с надеждата да си намери работа в киноиндустрията. Там той се влюбва и се потапя в бурния бохемски живот, като си прекарва времето в модните кафенета и нощни заведения. В главните роли са Джеси Айзенбърг и Кристен Стюарт. Оператор е Виторио Стораро, който има 3 „Оскар”-а на сметката си („Апокалипсис сега”, Последният император”, „Червените”).

„Café Society” е 47-ият филм на Алън и 14-ият, който влиза в конкурсната програма на фестивала в Кан, който ще се проведе от 11 до 22 май. Председател на журито е режисьорът Джордж Милър.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ПОЗИЦИЯ

    Библио-сарайският синдром

    В България проруската Пета колона е проникнала масово в парламента, правителството, президентството (особено!) и в съдебната система. Ние сме единствената страна в ЕС и НАТО, начело на която стои отявлен прорашистки държавен глава

„Особено хубава е душата на нашия народ, в която са изразени: човечност, свенливост и трудолюбие – елементи, които през вековете запазиха племето ни от гибел

Владимир Димитров – Майстора, художник, роден на 1 февруари преди 141 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Поетът Кирил Кадийски - блъф и метафори

 

Поетическият език в творбите му често достига, а и преминава оттатък напрегнатата граница на допустимото или по-скоро на приетото по „канона”, за художествено

Двете тела на императрицата: „Корсаж“ 

 

Образът на Сиси е неравен: тя живее с травмите си вече десетилетия – смъртта на дъщеря й се появява само под формата на обвинение от страна на императора

Филмът "Ботев": номерът не мина

 

Обществото се почувства засегнато, заваляха критики. Но хубавото на филма „Ботев“ е реакцията срещу него. Тя показва, че българската аудитория вече ясно различава пропагандата от изкуството в подходите към историята