Тонове бетон ще се изливат до Античния театър в Пловдив, съобщи Нова телевизия. След скандала с частното парти на бизнесмен там, сега следва нов - местната власт смята да премахне дърветата на входа на театъра и на тяхно място да изгради билетен център и павилиони, а в другия край – информационен център.

Това разгневи пловдивчани, защото гледката към театъра ще бъде закрита. Няма да се вижда и емблематичната къща с кулата. Точно пред нея ще се издигне информационен център.

От Общината обаче са категорични, че няма да има изсичане на дървета. Сградите, които ще се издигнат на входа на амфитеатъра, били част от втория етап от реконструкцията му с пари по програма „Красива България” на стойност 260 хил. лв.

„Следващото нещо, което ще се случи, е облагородяване, смяна на настилката и поставянето на няколко павилиона за сувенири, информационни материали и продажба на дребни неща”, обясни Димитър Кацарски, заместник-кмет по строителството на Община Пловдив.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

"Когато искаш да намериш жест, когато търсиш как да играеш на сцената, трябва само едно - да се вслушаш в музиката. Композиторът вече се е погрижил за това."

Мария Калас, оперна дива, родена на 2 декември преди 100 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.