Общинският институт „Старинен Пловдив“ ще се сдобие с нов директор, но без конкурс, съобщи сайтът "Под тепето". 

Причината за смяната на ръководителя е предстоящото сливане на института с общинското предприятие „Туризъм“. ОП „Туризъм“ няма право да развива търговска дейност, т.е. не може да продава билети за различните забележителности в Пловдив, което затруднява в голяма степен гостите на града. За да се избегне това неудобство се отваряла процедура за обявяването на ОП „Туризъм“ за туристически агент.

Тогава посетителите на античния град ще могат да купуват билети за вход на всички обекти в града, които искат да посетят, включително и онлайн. 

Сегашният директор на "Старинен Пловдив" Минко Кафтански нямал необходимия ценз, твърди "Под тепето". 

От местната администрация заявили, че не желаят да се разделят с него като част от екипа и можело да бъде назначен за зам.-директор. 

Въпреки това липсва отговор на въпроса защо не се обявява конкурс. 

„Критиците ме мразят повече, отколкото аз мразя тях.“

Мишел Уелбек, френски писател, роден на 26 февруари преди 68 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Да, както винаги - 80.8%
Да, за първи път - 0%
Не, предпочитам друго - 15.4%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Опера без... текст?!

 

 

И все пак германската композиторка от румънски произход Адриана Хьолцки вече направи този абсурден авангардистки опит

Между документалното и въображението

 

„Мери. Раждането на Франкенщайн“ – фокус на текста е вглеждането в творческия процес, довел до създаването на най-популярния роман на Мери Шели

"Най-дългата нощ" - майсторска работа. И днес се гледа с удоволствие

 

Филм на Въло Радев от 1967 година, по сценарий на Веселин Бранев, оператор Борислав Пунчев, музика Симеон Пиронков