Управителният съвет на фондация “Пловдив 2019“, която е ангажирана с реализирането на проекта „Европейска столица на културата“, е пред разпад, съобщи podtepeto.com. Причините са недоверие от страна на Общинския съвет и нежеланието Манол Пейков, който беше отстранен през май от фондацията, да бъде включен отново.

Гражданската квота на управителна съвет на „Пловдив 2019“ най-вероятно ще напусне органа, който взима решенията за реализирането на най-важния проект в Пловдив. Мариана Чолакова, Пенка Калинкова и Милена Чакандракова обявиха, че ще напуснат УС по време на днешната сесия на общинския съвет. Те допълниха, че ще изчакат единствено извънредна сесия за „Пловдив 2019“, обявена за 11 юли, на която да изкажат своето мнение пред старейшините.

Причините за решението на трите дами е недоверието към работата им, което демонстрираха днес всички съветници. Другата причина е, че в състава на управителния съвет не бе върнат издателят Манол Пейков, а бяха приети трима други членове – Александър Държиков, председателят на Занаятчийската камара Тони Симидчиева и журналистът Антон Баев. Случващото се днес разклаща из основи дейността както на УС, така и на оперативния екип на фондация „Пловдив 2019“.  

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Не правя филми просто, за да заработя пари. Аз печеля пари, за да правя филми.“

Уолт Дисни, американски аниматор и съосновател на „The Walt Disney Company", роден на 5 декември преди 122 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.