Италианският филмов продуцент Алберто Грималди, известен със съвместната си работа с Федерико Фелини, Мартин Скорсезе и Бернардо Бертолучи, е починал на 95 години, съобщи "Варайъти". Новината е обявена от сина му Маурицио Грималди. По думите му баща му починал от естествена смърт

Кариерата на Алберто Грималди започва с филми в жанра спагети-уестърн. Първият му филм е "Сянката на Зоро", 1962 г. Работил е със Серджо Леоне по филмите "За няколко долара повече" и "Добрият, лошият и злият".

Във филмографията на Грималди са продукции като "Кентърбърийски разкази", "Последно танго в Париж", "Човекът от Ла Манча". Последната продукция, над която работи, е "Бандите на Ню Йорк" на Мартин Скорсезе, излязла на екран през 2002 г.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ВОЙНАТА

    Ода за Харкив

     "Държава и народ, които имат град като Харкив, никога не могат да бъдат победени" - коментар на Николай Слатински

„Търсех баща си в света на тъмнокожите музиканти, тъй като те излъчват мъдрост, опит, тъга и самота. Никога не съм се интересувал от музикални момчета. От най-младите ми години съм се интересувал от музикални мъже.”

Ерик Клептън, английски музикант, роден на 30 март преди 78 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Тихословия = умотворение

 

"Тихословия" е новата книга на Анго Боянов

Непреглътнатите думи-камъчета на Марин Георгиев

 

Може би Марин Георгиев не подозира, но той по параболичен начин е обяснил замисъла на книгата си чрез своята рефлексия за фрагментите на Атанас Далчев

За Шекспир, уличното куче и любовта, без която не можем 

Най-ценното достижение на „Шекспир като улично куче“ на Валери Йорданов е всепобеждаващата сила на емпатията