Кари Фишър - звездата от "Междузвездни войни", е в стабилно състояние, но в интензивното отделение, след като вчера получи инфарк по време на самолетен полет, съобщи "Гардиън".

Актрисата летеше за Лос Анджелис от Лондон, когато получи пристъп. Тя приключи снимките на третия сезон на британската телевизионна комедия "Катастрофа". 

Фишър е на 60 г. Наскоро изпълнителката на ролята на принцеса Лея се появи в „Силата се пробужда” заедно с Харисън Форд като Хан Соло и Марк Хамил като Люк Скайуокър в последната серия от култовия филм. И тримата естествено са поостарели, но все така впечатляващи. Фишър обаче беше обиждана с коментари, че не изглеждала добре. Затова се появи в „Туитър” и сложи на мястото им злобните коментатори, като ги призова да не се втренчват в тялото й. 

 

„Висшето образование не е показател за ума, скъпите подаръци не са признак за любов, обещанията и думите не винаги са истински. Вашият опит, внимание и поведение към хората – това е наистина ценно.“

Орландо Блум, английски актьор, роден на 13 януари преди 48 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Писателю, бъди цял!

 

Марин Георгиев отдавна разлайва литературните псета. Причината е в неговия метод, който той никъде не е формулирал, но го приема като нещо дадено и прието, присъщо на душата и морала му. В „Заговорът на мъртвите“ той го обговаря многократно, но никъде не го формулира...

Въпроси откъм сянката

 

Всеки компромис със съвестта и морала се заплаща – това е внушението на „Светлина и сянка“ на Даниел Келман... 

Алчност и нещастие

„Котка върху горещ ламаринен покрив“ в Театър „София“ е не режисьорски, а актьорски театър. Истински актьорски театър без кълчения, мечкарщини, грубиянщини, а фин, изискан, пестелив. Толкова пестелив, че стига до изящество, до на майсенския порцелан изяществото…