Актьорите Филип Аврамов и Валери Йорданов спечелиха наградата "Икар 2017" за водеща мъжка роля – за изпълненията си в "Ничия земя" по сценарий на Данис Танович, сценична адаптация и режисура на Стоян Радев в Народния театър "Иван Вазов", съобщи БНР.

Статуетката за водеща женска роля получи Албена Чобанова за Малама във "Вампир" от Антон Страшимиров на Маргарита Мачева в Благоевградския театър. Най-добър режисьор за годината е Николай Поляков, който беше награден за спектакъла "Анна Каренина" от Лев Толстой в Театър "София". 

"Икар" за най-добро представление беше присъден на "Името" от Матийо Делапорт и Александър дьо Ла Пателиер на Здравко Митков в Сатиричния театър "Алеко Константинов". 

Празничният спектакъл беше посветен на 95-ата годишнина от създаването на Съюза на артистите в България и 120 години българско цирково изкуство.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Аз винаги много съм пушил, пил и обичал. Всъщност съм живял не твърде дълго, но прекалено активно. Един ден Железният рак ще ме отнесе. Тогава ще съм умрял от прекалено много живот.“

 Иън Флеминг, английски писател, роден на 28 май преди 114 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

“Величие и низост" показва какви политици липсват днес

 

 Твърде много са чембърлейните и твърде малко чърчилите в днешната политика. Твърде малко и твърде малки

Нагоре по обратния път 

 

Литературните умения на един професор по право

Гледайте “Второто освобождение”

 

Ние винаги на 1 февруари отбелязваме гибелта на жертвите на Народния съд и избиването на интелектуалния елит. Но всъщност чрез този филм ще разберете много по-страшното за бъдещето ни пречупване на българската нация - което виждаме и днес с реакциите на войната, с хилещите се емотикончета на снимките от Буча, в речника на водещите ни политици.