Майк Нюъл, който стои зад хита „Четири сватби и едно погребение“, ще режисира Робърт де Ниро в драмата „The Comedian“, съобщи „Гардиън“. Проектът за филма съществува вече от няколко години, но все не успяваше да бъде реализиран. Този път обаче, по всичко изглежда, че нещата ще се получат. Нюъл наследява режисьорското кресло от звездата Шон Пен, който беше включен в проекта през 2011 г.

Историята на „The Comedian“ е подобна на тази в известния филм на Мартин Скорсезе от 1982 г. „Кралят на комедията“. Вместо ловец на автографи Де Ниро този път ще бъде застаряващ докачлив комедиант, който е готов на всичко, за да си върне предишната слава. Прожекцията обещава затрогващи, но и забавни сцени.

Де Ниро е на 71 години, но по нищо не показва принципи на забавяне. Той сякаш е в най-активния период от продължаващата му вече десетилетия кариера. Той ще работи отново с признатия режисьор Дейвид О’Ръсел в „Joy“ и ще участва в биографична прожекция за живота на Енцо Ферари. По-късно тази година ще го видим в комедията „The Intern“ заедно с Ан Хатауей. Неотдавна пък приключиха снимките на трилъра на Скот Ман „Bus 657“.

РОБЪРТ ДЕ НИРО се утвърди като легенда с много изтощителни и изискващи драматични роли в класики като „Шофьор на такси“, „Кръстникът 2“ и „Разяреният бик“. През ХХI век големият актьор има различен подход и избира повече комедии. Началото беше дадено с култовите прожекции в партньорство с Били Кристъл „Анализирай това“ и „Анализирай онова“.

„Благоразумното момиче не трябва да влиза в разговори с непознати жаби.“

Шарл Перо, френски писател, роден на 12 януари преди 397 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Писателю, бъди цял!

 

Марин Георгиев отдавна разлайва литературните псета. Причината е в неговия метод, който той никъде не е формулирал, но го приема като нещо дадено и прието, присъщо на душата и морала му. В „Заговорът на мъртвите“ той го обговаря многократно, но никъде не го формулира...

Въпроси откъм сянката

 

Всеки компромис със съвестта и морала се заплаща – това е внушението на „Светлина и сянка“ на Даниел Келман... 

Алчност и нещастие

„Котка върху горещ ламаринен покрив“ в Театър „София“ е не режисьорски, а актьорски театър. Истински актьорски театър без кълчения, мечкарщини, грубиянщини, а фин, изискан, пестелив. Толкова пестелив, че стига до изящество, до на майсенския порцелан изяществото…