Радиоводещата Ема Брокс вбеси Робърт де Ниро, съобщи „Индипендънт“. Известният актьор прекрати свое интервю за „Radio Times“, провокиран от негативно натоварените й въпроси. Интервюто беше във връзка с новия филм на филмовата легенда, „Стажантът“, в който той си партнира с Ан Хатауей. В него той започва като стажант в нейния сайт за мода.

Брокс попитала Де Ниро как успява да се предпази от това да влезе в режим автопилот на снимачната площадка след толкова години натоварена програма. Последвало предположението, че филмовият фестивал „Трайбека“ в Ню Йорк, на който актьорът е съосновател, бил окупиран от банкери. 

Известният със своята избухливост Де Ниро помолил репортерката да изключи диктофона си, защото няма да продължи с интервюто. Когато тя го попитала защо, той отговорил, че задава въпроси, натоварени с негативизъм, като го прави дори без да го осъзнава. Брокс заявила, че Де Ниро се държи с нея прекалено снизходително, което допълнително усложнило ситуацията. 

Журналистката сподели, че разбира гнева му, защото знае колко изтощаващи и отегчителни са многобройните промоционални интервюта, които са еднотипни, но задължителни. Тя обаче не приема реакцията му да прекрати интервюто.

Това далеч не е първият случай, в който знаменитост прекратява интервю заради въпроси на журналист. През пролетта Робърт Дауни-младши  го стори заради въпроси, засягащи личния му живот, вместо филма, който представя. Преди години същото направи и Ръсел Кроу. Той беше обвинен, че накарал героя Робин Худ  да звучи като ирландец. Тогава актьорът каза на репортера, че е глух, след което напусна. 

 

„Благоразумното момиче не трябва да влиза в разговори с непознати жаби.“

Шарл Перо, френски писател, роден на 12 януари преди 397 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Писателю, бъди цял!

 

Марин Георгиев отдавна разлайва литературните псета. Причината е в неговия метод, който той никъде не е формулирал, но го приема като нещо дадено и прието, присъщо на душата и морала му. В „Заговорът на мъртвите“ той го обговаря многократно, но никъде не го формулира...

Въпроси откъм сянката

 

Всеки компромис със съвестта и морала се заплаща – това е внушението на „Светлина и сянка“ на Даниел Келман... 

Алчност и нещастие

„Котка върху горещ ламаринен покрив“ в Театър „София“ е не режисьорски, а актьорски театър. Истински актьорски театър без кълчения, мечкарщини, грубиянщини, а фин, изискан, пестелив. Толкова пестелив, че стига до изящество, до на майсенския порцелан изяществото…