Актьорът Робърт де Ниро отново разкритикува американския президент Доналд Тръмп. В интервю за влиятелния „Гардиън“ той го нарича „истински расист", чиито действия могат да доведат до прояви на фашизъм сред американското общество.

Де Ниро е убеден, че Тръмп е станал "по-лош" от момента на встъпването си в длъжност. Актьорът не е доволен от расистките възгледи на президента, свидетелстващи за симпатизирането му на идеята за превъзходство на бялата раса.

“Той е толкова лош, колкото и преди, и дори по-лош. Жалко", категоричен е Де Ниро.

Актьорът заяви, че Тръмп води странат си към фашизъм и припомня, че в миналото мнозина са смятали Мусолини и Хитлер  за смешни. Актьорът се опасява, че Тръмп има силно влияние върху младите американци и това може да се окаже в близко бъдеще фатално за демокрацията в САЩ.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Думите са като листата на дърветата – когато са много, плодовете са малко.”

Александър Поуп, английски поет, сатирик, роден на 21 май преди 334 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Нагоре по обратния път 

 

Литературните умения на един професор по право

Гледайте “Второто освобождение”

 

Ние винаги на 1 февруари отбелязваме гибелта на жертвите на Народния съд и избиването на интелектуалния елит. Но всъщност чрез този филм ще разберете много по-страшното за бъдещето ни пречупване на българската нация - което виждаме и днес с реакциите на войната, с хилещите се емотикончета на снимките от Буча, в речника на водещите ни политици.

Автопортретът на Иван Добчев

 

Единайсет ескиза – така са наречени частите, на които е разделена книгата и всяка разказва етап от живота на режисьора