Робърт де Ниро (72) отново ще се качи на боксовия ринг в последния си филм, който този месец ще направи премиерата си на филмовия фестивал в Кан, съобщи novanews.novatv.bg. Фестивалът ще се проведе от 11 до 22 май.

Актьорът играе треньора по бокс Рей Арсел в биографичната лента „Hands of Stone“, която разказва за живота на най-известния латиноамерикански боксьор на всички времена Роберто Дюран. Ролята му идва 36 години след като печели награда „Оскар“ за превъплъщението си в Джейк Ламота в лентата на Мартин Скорсезе „Разяреният бик“. 

“Развълнуван съм да се върна отново в Кан, особено с филм, с който съм толкова горд“, каза Де Ниро.

 Продуцентът на „Hands of Stone“ Харви Вайнщайн заяви, че филмът е представя Робърт де Ниро с неговият класически стил. „Всеки, който познава Боб знае каква страст има той за бокса и огромното количество от неговата вложена енергия във филма го прави реалистичен и интелигентен“, посочи Вайнщайн.

Досега Де Ниро е участвал в два филма, които са спечелили най-голямата награда на филмовия фестивал в Кан – филмът на Скорсезе „Шофьор на такси“ през 1976 г. и “Мисията“ на британския режисьор Роланд Джоф 10 години по-късно.

 

„Благоразумното момиче не трябва да влиза в разговори с непознати жаби.“

Шарл Перо, френски писател, роден на 12 януари преди 397 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Писателю, бъди цял!

 

Марин Георгиев отдавна разлайва литературните псета. Причината е в неговия метод, който той никъде не е формулирал, но го приема като нещо дадено и прието, присъщо на душата и морала му. В „Заговорът на мъртвите“ той го обговаря многократно, но никъде не го формулира...

Въпроси откъм сянката

 

Всеки компромис със съвестта и морала се заплаща – това е внушението на „Светлина и сянка“ на Даниел Келман... 

Алчност и нещастие

„Котка върху горещ ламаринен покрив“ в Театър „София“ е не режисьорски, а актьорски театър. Истински актьорски театър без кълчения, мечкарщини, грубиянщини, а фин, изискан, пестелив. Толкова пестелив, че стига до изящество, до на майсенския порцелан изяществото…