ВЛАДО РУМЕНОВ, "ФЕЙСБУК"

Това на снимката, драги съотечественици и патриоти, е нищо повече и нищо по-малко от входния билет за Национална галерия!

Да, Националната галерия, галерията, която се помещава в Княжеския дворец на пъпа на столицата на европейска България, на жълтите павета!

Имам колекция от входните билети на множество галерии из Европа и по света, те самите са като произведения на изкуството. Нещо повече до сравнително скоро входните билети за Националната галерия си бяха съвсем прилични, някои варианти бяха дори изискани. Имаше различен билет за Галерията, за Криптата, дори и за злополучния Квадрат 500. В качеството си на бивш 40-годишен служител на тази представителна и с основателни претенции институция си спомням много, различни и находчиви варианти на билетите през годините...

Разбира се споделих възмущението си с колега и обяснението беше, че това било единственият начин НАП да прибира своето...

Ми да вземе господин Боил Банов да се свърже със своите културни колеги из Европата и да разбере как европейската НАП прибира своето, пък музеите им имат прекрасни билети, които си заслужава да си запазиш...

Коментари  

0 #1 Аланкоолу Ганьо 21-03-2018 09:23
Ганьо иска все да му е без пари
Цитиране

„По-добре да се задоволявате с малко, отколкото да имате злато и студено сърце!“

Вилхелм Хауф, германски писател, роден на 29 ноември преди 221 години

Анкета

Остава ли ви време да четете книги?

Да, както винаги - 80%
Все по-малко - 20%
Не чета изобщо - 0%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.

Такива, каквито бяхме

 

50 години от премиерата на "Каквито бяхме". Творбата на Полак е сред вечните класики на Холивуд, която може да се гледа винаги и с удоволствие