Художникът и реставратор Владо Руменов коментира във "Фейсбук" по следния начин уволнението си от националната галерия, в която работеше близо 40 десетилетия:

„Явно съм наивник на напреднала възраст...Гордеех се, че след 10. ХІ. 89-та можем велегласно да изразяваме мнението си, без за това да ни вкарват в Белене.

Е, за публичната си критика на политиките към културното наследство не бях вкаран в Белене, но бях уволнен. Да не би да е било под натиска на министъра на културата...

Свобода на словото...

Красиво звучи...

Министърът на културата трябва да си подаде НЕЗАБАВНО оставката!

Министерството на културата ТРЯБВА да се закрие!

Националният исторически музей трябва да има нов директор!

Мястото на премиера е в затвора.

И в общи линии - ЛУСТРАЦИЯ!”

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ПОЗИЦИЯ

    Библио-сарайският синдром

    В България проруската Пета колона е проникнала масово в парламента, правителството, президентството (особено!) и в съдебната система. Ние сме единствената страна в ЕС и НАТО, начело на която стои отявлен прорашистки държавен глава

„Първото правило на бизнеса е да постъпваш с другия така, както би искал да постъпи с тебе.”

Чарлз Дикенс, английски писател, роден на 7 февруари преди 211 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

В студената пролет на 1944 г., или за филма „Майор Томпсън – един (не)нужен герой“

 

В документалния си филм режисьорът Жезко Давидов разказва за живота и смъртта на британския офицер, загинал в България през 1944 г.

Поетът Кирил Кадийски - блъф и метафори

 

Поетическият език в творбите му често достига, а и преминава оттатък напрегнатата граница на допустимото или по-скоро на приетото по „канона”, за художествено

Двете тела на императрицата: „Корсаж“ 

 

Образът на Сиси е неравен: тя живее с травмите си вече десетилетия – смъртта на дъщеря й се появява само под формата на обвинение от страна на императора