Докато промотира новия си филм „Bridge of Spies“, Стивън Спилбърг намекна, че Харисън Форд ще се завърне в една от най-култовите си роли – на Индиана Джоунс, съобщи yahoo.com. Големият режисьор потвърди също, че ще продължи да работи и с Том Ханкс и Даниъл Дей-Луис.

Дискутирайки с кой актьор има най-много филми, Спилбърг каза:

„Трябва да броим. С Том вече имам 4, с Харисън Форд са също 4. Вероятно ми предстои „Индиана Джоунс 5“ с Харисън, което означава, че той повежда. След това се налага отново да направя филм с Том, за да се изравнят. Така ще продължавам до края на кариерата си. Разбира се, ще продължа да намирам време и за Даниъл Дей-Луис.“

Поредицата за археолога и приключенец Индиана Джоунс е една от най-обичаните продукции на 80-те години. Трите филма – „Похитителите на изчезналия кивот“ (1981 г.), „Индиана Джоунс и храмът на обречените“ (1984 г.) и „Индиана Джоунс и последният кръстоносен поход“, са със статут на класики в своя жанр. Последният филм за героя, „Индиана Джоунс и кралството на кристалния череп“ (2008 г.), обаче беше „разкъсан“ от критици и фенове и се превърна в тотален провал.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Културата е замислена не като игра и не от игра, а в игра.“

Йохан Хьойзинха, холандски филолог и историк, роден на 7 декември преди 151 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.