Големият композитор Енио Мориконе ще озвучи новия филм на Куентин Тарантино „The Hateful Eight”.  Самият режисьор съобщи това на конвенцията „Comic-Con” в Сан Диего. Това ще бъде първият уестърн, за който Мориконе пише музика от 40 години насам. Италианският композитор  е автор на музиката на класически филми за Дивия запад като „Добрият, лошият и злият” и „Имало едно време на Запад”.

„The Hateful Eight” трябва да тръгне в кината тази Коледа. Тарантино отново е събрал актьори, характерни за неговите филми - Кърт Ръсел, Самюъл Л. Джаксън и Тим Рот. Режисьорът говори с тревога за изтичането на сценария на филма преди време, което дори застраши реализирането на проекта.

„Това, което ме ядоса, е че обикновено, когато приключа със сценария го, оставям на заден план и преминавам към снимките. Този път ми се наложи да го пренапиша 3 пъти. Макар да крещях и да пищях, успях да продължа да правя това, което умея”, заяви Тарантино.

Той допълни още, че не отписва възможността да има трета част от култовата серия „Убий Бил” с Ума Търман. Тарантино заяви, че както той, така и актрисата имат желание това да се случи. Трябва обаче да се изчака достатъчно време, за да може продължението на сюжета да е по-логично. Първите два филма излязоха съответно през 2003 и 2004 г. , припомня „Гардиън”.

„Висшето образование не е показател за ума, скъпите подаръци не са признак за любов, обещанията и думите не винаги са истински. Вашият опит, внимание и поведение към хората – това е наистина ценно.“

Орландо Блум, английски актьор, роден на 13 януари преди 48 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Писателю, бъди цял!

 

Марин Георгиев отдавна разлайва литературните псета. Причината е в неговия метод, който той никъде не е формулирал, но го приема като нещо дадено и прието, присъщо на душата и морала му. В „Заговорът на мъртвите“ той го обговаря многократно, но никъде не го формулира...

Въпроси откъм сянката

 

Всеки компромис със съвестта и морала се заплаща – това е внушението на „Светлина и сянка“ на Даниел Келман... 

Алчност и нещастие

„Котка върху горещ ламаринен покрив“ в Театър „София“ е не режисьорски, а актьорски театър. Истински актьорски театър без кълчения, мечкарщини, грубиянщини, а фин, изискан, пестелив. Толкова пестелив, че стига до изящество, до на майсенския порцелан изяществото…