Онлайн беше пуснат кадър от новия филм на Куентин Тарантино „The Hateful Eight“, съобщи „Гардиън“. Все още не е обявена датата, на която прожекцията ще тръгне в кината. Участват отново любимците на режисьора Самюъл Джаксън, Тим Рот и Майкъл Мадсън, както и ветерана Кърт Ръсел.

Лентата поразително напомня бруталния дебют на Тарантино от 1992 г. „Глутница кучета“. Отново на малко пространство са събрани група опасни хора, които не си вярват. Освен това, лентата ще бъде и втори пореден уестърн на режисьора, след „Джанго без окови“ от 2012 г.

„За мен има духа на „Iceman Cometh“, казва Тарантино, като прави препратка към пиесата на Юджийн О'Нийл. „Група хора в стая, които не си вярват. Това не беше първоначалната история, когато седнах да пиша сценария, но нещата отидоха в тази посока… Тази концепция не ми харесва чак толкова в съвременен контекст. По-добре е в уестърн – на половината от историята все още не знаеш кой е добър и кой е лош. Всички си имат минало, което излиза наяве. Няма герои. Има група престъпници, хваната в капана на снежна буря, които си разказват истории, които или са верни, или не са. Даваме им оръжия и гледаме какво ще се случи.“


„Жените владеят света. Няма нужда да спорим, защото те знаят какво правят. Питай Наполеон. Питай Адам. Питай Ричърд Бъртън или Ричи Самбора. Много мъже са рухнали.”

Джон Бон Джоуви, американски музикант, роден на 2 март преди 62 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Дюн“ - една впечатляваща суперпродукция

 

Вторият филм е съвършен в техническо и визуално отношение.

Опера без... текст?!

 

 

И все пак германската композиторка от румънски произход Адриана Хьолцки вече направи този абсурден авангардистки опит

Между документалното и въображението

 

„Мери. Раждането на Франкенщайн“ – фокус на текста е вглеждането в творческия процес, довел до създаването на най-популярния роман на Мери Шели