Радиопостановката на БНР „Вечеря за четири стола“ е одобрена за участие сред 642 продукции в конкурсната програма на най-големия европейски медиен фестивал „При Европа”, съобщи БНР. 

Пиесата на българския драматург Александър Лютов, която спечели конкурса по случай 80-годишнината на Радиотеатъра към програма „Христо Ботев“, ще се състезава с още 33 европейски творби в категорията „Радиодраматургия“ от 18 до 25 октомври 2020 г. в Потсдам, Германия. След предварителната селекция за участие са номинирани 208 продукции от 28 страни.

Звукозаписна сесия на оригинална авторска музика към радиопиесата "Вечеря за четири стола", автор: Александър Лютов, режисьор: Митко Новков, автор на музиката: инж. Михайл Михайлов, музиканти: Емил Йорданов – виолончело, Димитър Станков – виола, Петя Димитрова и Негина Стоянова – цигулки. Константин Райдовски – снимки, звукозапис, микс и мастеринг.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Истинският тест за цивилизацията е как се отнася към безпомощните си членове.“

Пърл Бък, американска писателка, родена на 26 юни преди 130 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Путин и КГБ: Как Русия не стана "втора Америка"

В книгата си "Хората на Путин" Катрин Белтън се възползва от типичната за диктаторите свръхподозрителност, която ги кара рано или късно да се обърнат дори срещу най-приближените си

Роман за вкуса на петмеза от детството

 

"Петмез“ е метафора не само на детството, но и на човешкия живот

Детската игра – първите житейски роли

 

Така както детето, детството, е най-близо да несъзнаваното, така и психоаналитичният прочит на литературата за деца отговаря на иманентно присъщото несъзнавано в природата на тази литература.