От 8 до 12 август програма „Христо Ботев” на БНР ще излъчи 5 класически драматизации по произведения на Йордан Йовков, съобщи bnr.bg. Рубриката „Запазена марка радиотеатър” може да се слуша 0.15 до 1.30 ч. 

8 август - „Антимовският хан” (1974), драматизация на Николай Стоянов по сборника с разкази „Вечери в Антимовския хан”. Режисьор - Ребека Арсениева, участват:  Константин Коцев, Никола Анастасов, Ицко Финци, Вели Чаушев, Сотир Майноловски, Стефан Мавродиев и др.

9 август - „Боряна” (1970), режисьор Георги Морянов. Участват: Виолета Бахчеванова, Рачко Ябанджиев, Ванча Дойчева, Сотир Майноловски и др. 

10 август - „Чифликът край границата”, драматизация Николай Стоянов. В ролите: Луна Давидова, Константин Коцев, Никола Анастасов, Лора Кремен и др. 

11 август - „Милионерът” (1967), постановка - Ребека Арсениева. В ролите: Маргарита Дупаринова, Константин Коцев, Ванча Дойчева, Любомир Киселички и др.

12 август - „Албена” (1963), драматизация и режисура - Георги Морянов. В ролята на Албена - Виолета Бахчеванова.  

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Истинският тест за цивилизацията е как се отнася към безпомощните си членове.“

Пърл Бък, американска писателка, родена на 26 юни преди 130 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Путин и КГБ: Как Русия не стана "втора Америка"

В книгата си "Хората на Путин" Катрин Белтън се възползва от типичната за диктаторите свръхподозрителност, която ги кара рано или късно да се обърнат дори срещу най-приближените си

Роман за вкуса на петмеза от детството

 

"Петмез“ е метафора не само на детството, но и на човешкия живот

Детската игра – първите житейски роли

 

Така както детето, детството, е най-близо да несъзнаваното, така и психоаналитичният прочит на литературата за деца отговаря на иманентно присъщото несъзнавано в природата на тази литература.