Английският режисьор Гай Хамилтън, автор на четири ключови филма за Джеймс Бонд, е починал, съобщи Роджър Мур, един от актьорите играли агента 007, на страницата си в „Туитър”.

ГАЙ ХАМИЛТЪН е роден на 16 септември 1922 г. в Париж. Баща му е бил пресаташе  в Британското посолство във френската столица. Учил е във филмовата академия в Ница. През Втората световна война служи във военноморския флот. Режисьорският му дебют в киното е през 1952 г. с „The Ringer” (по едноименната пиеса на Едгар Уолъс) . През 1964 г. е режисьор на един от ключовите филми за Джеймс Бонд  - „Голдфингър”, след това и на още три –  „Диамантите са вечни", „Живей, а другите да умрат" и „Мъжът със златния пистолет" с участието на Шон Конъри и Роджър Мур. 

Цялата му филмография се състои от 18 филма. Работил е с такива актьори като Лорънс Оливие, Питър Устинов, Шон Конъри, Роджър Мур, Майкъл Кейн, Джейн Бъркин и др.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Аз винаги много съм пушил, пил и обичал. Всъщност съм живял не твърде дълго, но прекалено активно. Един ден Железният рак ще ме отнесе. Тогава ще съм умрял от прекалено много живот.“

 Иън Флеминг, английски писател, роден на 28 май преди 114 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

“Величие и низост" показва какви политици липсват днес

 

 Твърде много са чембърлейните и твърде малко чърчилите в днешната политика. Твърде малко и твърде малки

Нагоре по обратния път 

 

Литературните умения на един професор по право

Гледайте “Второто освобождение”

 

Ние винаги на 1 февруари отбелязваме гибелта на жертвите на Народния съд и избиването на интелектуалния елит. Но всъщност чрез този филм ще разберете много по-страшното за бъдещето ни пречупване на българската нация - което виждаме и днес с реакциите на войната, с хилещите се емотикончета на снимките от Буча, в речника на водещите ни политици.