Италианската актриса Моника Белучи заяви, че е готова да се снима във на руски режисьор, съобщи РИА Новости. 

„Аз съм запозната с работата на руските режисьори като Айзенщайн, Тарковски, Кончаловски, Михалков. Преди две години в Кан видях забележителния филм „Левиатан“, заяви Белучи на пресконференция в Москва.

Според нея в Русия има много интересни кинематографисти. Известната италианка посещава за трети път Москва и се чувства много комфортно.

„Вашата славянска култура ми е много близка – комбинация от трагичното и комичното, умение да се оцелява и вяра в утрешния ден без значение в какво“, добавя актрисата.

МОНИКА БЕЛУЧИ (52) се е снимала в над 30 филма, между които „Малена“, „Дракула“, „Астерикс и Обеликс: Мисия Клеопатра“, „Братя Грим“, „Стреляй смело“, „Под подозрение“, „Страстите Христови“ и др. 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Думите са като листата на дърветата – когато са много, плодовете са малко.”

Александър Поуп, английски поет, сатирик, роден на 21 май преди 334 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Нагоре по обратния път 

 

Литературните умения на един професор по право

Гледайте “Второто освобождение”

 

Ние винаги на 1 февруари отбелязваме гибелта на жертвите на Народния съд и избиването на интелектуалния елит. Но всъщност чрез този филм ще разберете много по-страшното за бъдещето ни пречупване на българската нация - което виждаме и днес с реакциите на войната, с хилещите се емотикончета на снимките от Буча, в речника на водещите ни политици.

Автопортретът на Иван Добчев

 

Единайсет ескиза – така са наречени частите, на които е разделена книгата и всяка разказва етап от живота на режисьора