„Най-важното нещо в бизнеса е да се фокусира върху нещо важно.“
„Социалните мрежи не са алтернатива на приятелството, а негово продължение.“
„Да градиш мисия и да правиш бизнес вървят ръка за ръка. Истина е, че основното нещо, което ме въодушевява за това, което работим, е мисията. В същото време обаче мисля, че от самото начало имаме твърдото убеждение, че трябва да правим и двете.”
„Въпросът не е „Какво искаме да знаем за хората?”. Той е „Какво искат хората да кажат за себе си?”.
„Най-големият риск е да не поемеш риск. В свят, който се променя много бързо, единствената стратегия, която гарантира провал, е да не поемаш рискове.”
„Целта ми никога не е била просто да създам компания. Много хора бъркат това и мислят, че ме е грижа само за приходите, печалбите или някое от тези неща. Да не бъдеш просто компания означава за мен да изградиш нещо, което реално прави голяма промяна в света.”
„Хакерският подход е начин да градиш, който включва продължително подобрение и повторение. Хакерите вярват, че нещо винаги може да бъде по-добро и нищо никога не е напълно завършено.”
„Не искам „Фейсбук“ да бъде американска компания. Не искам да бъде онази компания, която разпространява само американски ценности по света… Моето мнение е, че трябва да бъде много чувствителни в културно отношение и да разбираме начина, по който хората наистина мислят.”
„Най-важното в бизнеса е да се концентрираш върху създаването на нещо важно. „Фейсбук“ беше създаден със социална мисия – да направи света по-открит и по-свързан.”
„Не предлагаме услуга, за да правим пари – правим пари, за да подобрим предлаганата услуга. И смятаме, че това е най- добрият начин да се правят нещата.”
„Въпросът, който всеки ден си задавам е: ”Правя ли най-важното нещо, на което съм способен?”.”
„Човекът, който прави столове, не дължи пари на всички, които някога са правили столове.”
МАРК ЗУКЪРБЪРГ – американски компютърен учен, роден на 14 май 1984 г. Най-известен е със създаването на социалната мрежа „Фейсбук“. Член е на филантропската кампания „Клетвата на даренията“ – организация на милиардерите Уорън Бъфет и Бил Гейтс. Според клетвата те трябва да дарят за благотворителност най-малко половината от богатството си и приканват останалите богати хора да направят същото.