Пристрастяването към алкохол и наркотици са изпратили в гроба британския певец Джордж Майкъл, разкри неговият приятел Елтън Джон пред таблоида "Сън". Майкъл е имал тежки проблеми заради своята хомосексуалност, която му е причинявала чести депресии. 

„Пред мен имаше два варианта - да умра или да живея, избрах да живея. Горкият Джордж не искаше това. Беше му толкова неудобно в собствените си обувки, защото беше гей “, разказва Елтън Джон и подчертава, че това е причината да се отдаде на наркотиците. Приживе Джордж Майкъл старателно е подтискал своята хомосексуалност.

Певецът и композитор от гръцки произход Джордж Майкъл (истинското му име е Йоргос Кириакос Панайоту) почина на 25 декември 2016 г. в дома си във Великобритания. Той беше на 53 години. Музикантът се бори с пристрастяването си към хероина през последната година от живота си. През март 2017 г. стана известно, че  е починал от естествени причини.

„Трябва да си дадем сметка, че оставяме нещо след себе си. И това е споменът за нас в децата ни."

Кевин Костнър, американски актьор и режисьор, роден на 18 януари преди 70 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Съседната стая“ - за правото на избор, приятелството и нещата от живота

 

Филмът е елегантно и изтънчено есе за смисъла на живота и за избора на смъртта...

Вслушвания в уроците на мъдростта и времето

В самия край на 2024 г. българската литературно-философска публика беше зарадвана от книгата „Вслушвания“ на Митко Новков, съдържаща дванадесет негови есета...

Писателю, бъди цял!

 

Марин Георгиев отдавна разлайва литературните псета. Причината е в неговия метод, който той никъде не е формулирал, но го приема като нещо дадено и прието, присъщо на душата и морала му. В „Заговорът на мъртвите“ той го обговаря многократно, но никъде не го формулира...