Новини

 

 

Лентата разказва историята на емблематичния поет и музикант Димитър Воев 

 

Катрин Деньов е на афиша на 76-ия кинофестивал в Кан

 

 

Той беше Йоан Богослов във филма на Мел Гибсън "Страстите Христови".

 

Българинът е работил в театъра с Бертолт Брехт и създава през 1931 г. филма „Куле Вампе или На кого принадлежи светът“, забранен през 1933 г. след идването на Хитлер на власт

 

Документалният филм "Военна зона: Беър Грилс се среща с президента Зеленски" ще има телевизионна премиера на 26 март от 22 часa по Discovery

 

 

Тя е един от специалните гости на „София филм фест“

 

 

Бомбардировките над германските градове през Втората световна война са тема на документалния филм "Въздушна война" на украинския режисьор Сергей Лозница. С него той сякаш предвижда войната, която Путин предизвика

 

 

Има участие в над 50 филма, сред които "Матриархат", "Петък вечер", "На малкия остров", "24 часа дъжд", "Вик за помощ" и много други

„Не можем да обвиняваме човек за това, че защитава своето достойнство. Това е негово задължение.“

Джоузеф Конрад, британски писател от полски произход, роден на 3 декември преди 166 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.