Филмът „Паразит” на южнокорейския режисьор Бонг Джуун-хоу е най-добрият филм за 2019 г. Това е решението на американското дружество на филмовите критици (National Society of Film Critics).

„Паразит” печели и номинацията за най-добър сценарий. Грета Гъруиг печели в категорията за най-добър режисьор с филма си „Малки жени”.

Антонио Бандерас е обявен за най-добър актьор за ролята си в „Болка и слава”, а Мери Кей Плейс („Диана”) – за най-добра актриса. Брад Пит е отличен за поддържаща роля в „Имало едно време в Холивуд“ Брад Пит, а Лора Дърн („Брачна история”, „Малки жени”) е удостоена със званието „Най-добра поддържаща актриса”.

Най-високо е оценена камерата на Клер Матън („Портрет на едно момиче в пламъци“, „Атлантик“).

Най-добрият документален филм за 2019 г. според американските филмовите критици е северномакедонския „Медена земя“ (реж. Тамара Котевска и Любомир Стефанов).

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Истинският тест за цивилизацията е как се отнася към безпомощните си членове.“

Пърл Бък, американска писателка, родена на 26 юни преди 130 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Путин и КГБ: Как Русия не стана "втора Америка"

В книгата си "Хората на Путин" Катрин Белтън се възползва от типичната за диктаторите свръхподозрителност, която ги кара рано или късно да се обърнат дори срещу най-приближените си

Роман за вкуса на петмеза от детството

 

"Петмез“ е метафора не само на детството, но и на човешкия живот

Детската игра – първите житейски роли

 

Така както детето, детството, е най-близо да несъзнаваното, така и психоаналитичният прочит на литературата за деца отговаря на иманентно присъщото несъзнавано в природата на тази литература.