Сцена

 

Той се занимава с музика още от 4-годишен. Биографията му минава през пианото, тромпета и стига до диригентската палка. Този месец Светослав Борисов беше номиниран за "Диригент на годината" в Германия

 

Тази година се навършиха 210 години от рождението на легендарния композитор

 

 

В прогрмата творби от Моцарт, Камий Сен-Санс, Равел, Менделсон-Бартолди

 

„Човешката култура има върхове, в чието подножие всички сме щастливи. Госпожа Кабаиванска е такъв връх", казва проф. Веселин Методиев

 

Концертът е посветен на националния празник на Испания.

Филхармонията ще представи и новата си вятърна машина, дарена от почитатели.

 

Режисьор на „Цветният“ скитник“ е Росен Елезов по сценарий на Хелия Чавдарова

 

В четири представления класическият роман на Екзюпери ще оживее пред българската публика в грандиозен спектакъл

 

В ролята на младия Фауст зрителите ще видят румънския тенор Адриан Думитру, а в ролята на стария Фауст – Николай Моцов

"Когато искаш да намериш жест, когато търсиш как да играеш на сцената, трябва само едно - да се вслушаш в музиката. Композиторът вече се е погрижил за това."

Мария Калас, оперна дива, родена на 2 декември преди 100 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.