"Ние, вие и аз" е моноспектакълът на Сашка Братанова по стихове на Миряна Башева и музика на Стефан Димитров. Представлението ще е тази вечер от 19.30 ч. в залата на The Art Foundation на ул. "Дякон Игнатий" 19 в София. 

"Идеята на актрисата Сашка Братанова да направи моноспектакъл по Башева е повече от добра. Сашка Братанова – някогашното момиче на „Момчето си отива” (филма), и сега ще ни плени със своя спокоен, необигран, безхитростен талант. Тя танцува без да танцува, пее без да пее, рецитира без да рецитира. Такава е била винаги и затова публиката я обича. Изплъзва се от професионални обобщения, неуловима е. Не иска да е красива а е красива. Не иска да е млада, а младее. Не иска да ни смайва, а не можем да откъснем очи от нея. Заповядайте на този душевен пир !!!", написаха организаторите във "Фейсбук".

Билетът е 10 лв., места могат да се резервират на тел: 0885 315 294. 

 

 

„Странно е, но съм по-добър в театъра. Чувствам сякаш разцъфвам пред публиката.“

Хю Грант, британски актьор, роден на 9 септември преди 64 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

За градинаря, смъртта и непосредствения писателски талант

 

Новият роман на Георги Господинов „Градинарят и смъртта“ е обран, стегнат, лапидарен и целеустремен в добрия смисъл на думата

„Софийски музикални седмици“ - ценно музикално-историческо изследване

 

Книгата на Диана Данова-Дамянова ще бъде ценен източник на точна информация не само за изследователите, но и за всеки интересуващ се от явленията в историята и съвремието на музикалната ни култура.

"Заговорът на мъртвите" - когато има свидетели и те не се страхуват да говорят

 

Много творци се поквариха при социализма, докато Марин Георгиев остана хем непокварен, хем непокорен.