Английската певица Адел триумфира и в годишните музикални награди „Брит”. Церемонията се състоя снощи в Лондон, съобщи pitchfork.com. Тя е победителка в четири категории: за албум на годината („25”), за солова певица, за британски сингъл на годината („Хилоу) и за „Глобален успех”. Посмъртно беше почетен починалият наскоро Дейвид Бауи  с наградата „Икона”. „Нямаше никой друг като него“, заяви певицата Ани Ленъкс, която представи наградата.

Ето и останалите отличени:

- най-добър британски изпълнител - Джеймс Бей;

- най-добра британска поп група - „Колдплей” (четвърта поредна награда);

- най-добър международен изпълнител - Джъстин Бийбър;

- най-добра международна изпълнителка – Бьорк;

„Brit Awards” е британският еквивалент на "Грами". Присъжда се от 1982 г.. Най-често е награждаван певецът Роби Уилямс - 17 статуетки, включително и пет с групата „Take That”. „Колдплей” са спечели девет, а в сметката на Адел са осем.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

"Компютрите сами по себе си са добри, но не и когато поглъщат човека."

Ингви Малмстийн, шведски музикант и композитор, роден на 30 юни преди 59 години  

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Путин и КГБ: Как Русия не стана "втора Америка"

В книгата си "Хората на Путин" Катрин Белтън се възползва от типичната за диктаторите свръхподозрителност, която ги кара рано или късно да се обърнат дори срещу най-приближените си

Роман за вкуса на петмеза от детството

 

"Петмез“ е метафора не само на детството, но и на човешкия живот

Детската игра – първите житейски роли

 

Така както детето, детството, е най-близо да несъзнаваното, така и психоаналитичният прочит на литературата за деца отговаря на иманентно присъщото несъзнавано в природата на тази литература.