Театралното продължение на „Хари Потър и даровете на смъртта“ ще разказва за събития, станали 19 години по-късно, когато синът на Хари Потър има проблеми с продължаването на делата на баща си. Заглавието на пиесата е „Хари Потър и прокълнатото дете“, а премиерата й ще се състои на 30 юли 2016 г. в лондонския „Palace Theatre”. 

За театралното продължение на поредицата се заговори още през 2013 г. Тогава Джоан Роулинг съобщи, че много почитатели настояват за пиеса. 

Любопитното е, че в героинята Хърмаяни Грейнджър ще бъде изиграна от тъмнокожата  актриса Нома Думезвени от Свазиленд. Роулинг е категорична, че в нито една книга от поредицата за момчето магьосник, не е уточнила, че героинята й е с бяла кожа.

Режисьор на постановката е Джон Тифани, сценарист  - Джак Торн.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

"Когато искаш да намериш жест, когато търсиш как да играеш на сцената, трябва само едно - да се вслушаш в музиката. Композиторът вече се е погрижил за това."

Мария Калас, оперна дива, родена на 2 декември преди 100 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.