Премиерата на най-новия спектакъл на „Театър Азарян” „Бягства” ще се състои на 19 и 20 декември в НДК. Представлението, режисирано от Веселка Кунчева и с участието на Милица Гладнишка и Полина Христова, е вторият собствен проект на театъра.

Кунчева прави смел и интригуващ избор с двете актриси, познати и популярни до този момент, в различно амплоа. Милица Гладнишка и Полина Христова доказват силата и същността на театралното изкуство, а именно, че на сцената комбинацията от талант, доверие и вдъхновение, винаги произвежда вълнение в залата.

Проектът „Бягства” е вдъхновен от искрена и дълбока необходимост на авторите му, да разкажат неизречими съкровения, които, споделени в театрална зала с много други хора, се превръщат в емпатийна вълна и емоционално събитие. 

Музикалното решение е единствено гласът на Милица Гладнишка. Сценографските решения са на Мариета Голомехова.  „Ние непрекъснато се самоосакатяваме, бягайки от себе си, и се затваряме в собствените си стени от невъзможности”, споделя сценографът на спектакъла.

Премиерни дати:

19 декември – 19:30 часа

20 декември – 18:00 часа

Цени на билетите: 15 лв.

 

  • SOS

    През очилата на Владо Пенев

     Фашизмът стигна до театъра и тръгна да бие актьорите. Вече можем ли да го видим? Или ни трябват очилата на Владо Пенев, за да ни се проясни? 

"Не мога да слушам продължително Вагнер. Обзема ме желание да превзема Полша."

Уди Алън, американски режисьор, сценарист, актьор и музикант, роден на 1 декември преди 89 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Алчност и нещастие

„Котка върху горещ ламаринен покрив“ в Театър „София“ е не режисьорски, а актьорски театър. Истински актьорски театър без кълчения, мечкарщини, грубиянщини, а фин, изискан, пестелив. Толкова пестелив, че стига до изящество, до на майсенския порцелан изяществото…

Размисли след гледането на втория „Гладиатор“

 

Филмът е силен, ярък и стойностен. Задължителен за гледане и запазване в личната колекция.

Патриот: автобиографията на Алексей Навални

"Още преди да прочета "Патриот" смътно знаех отнякъде, че фамилията Навални е украинска (укр. Навальний), но не си бях направил труда да проверя това и да се информирам в кое поколение е връзката с Украйна" -  Владимир Сабоурин