Софийската опера пусна билети за още две представления на "Копелия" след спектакъла на 14 март. Диригент и на двете ще е Борис Спасов.

Първото представление ще е на 26 април, събота, от 16 ч. В главните роли отново ще са Боряна Петрова, Никола Хаджитанев и Росен Канев като Копелиус.

Втората постановка е планирана за 29 април, сряда, от 19 ч в изпълнение на японската балерина Ерина Нишитама, която отскоро е на работа в балета, Александър Александров и отново Росен Канев.

"Копелия" е балет в две действия по музика на Лео Делиб, либрето на Артур Сент-Леон и Чарлз Нуитир по мотиви от Ернст Теодор Амадеус Хофман.

 

 

Коментари  

+1 #1 Wanderlei Silva 09-05-2015 18:29
Много хубава постановка.
Цитиране

„Самото съществуване на библиотеките е доказателство, че можем все още да имаме надежда за съществуването на човечеството.“

Т. С. Елиът, англо-американски поет, драматург и литературен критик, роден на 26 септември преди 135 години

Анкета

Остава ли ви време да четете книги?

Да, както винаги - 80%
Все по-малко - 20%
Не чета изобщо - 0%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Камъчета под езика" - рядка и дълбока книга

 

Написаното от Марин Георгиев е амалгама от автобиография, история, литература и конюнктура, строги и точни наблюдения на писатели и поети, на характерите и поведението им, както и превъплъщенията им и преди, и сега

Прометей, герой и жертва

 

Без съмнение „Опенхаймер“ ще бъде един от най-добрите филми в историята на киното. Невероятна операторска работа, изключителна актьорска игра и впечатляващи саундтраци.

Не губете време...

Нагоре по стълбата, която води надолу

 

 „Астероид Сити“ на Уес Андерсън  - ЗАЩО?