Софийската опера пусна билети за още две представления на "Копелия" след спектакъла на 14 март. Диригент и на двете ще е Борис Спасов.

Първото представление ще е на 26 април, събота, от 16 ч. В главните роли отново ще са Боряна Петрова, Никола Хаджитанев и Росен Канев като Копелиус.

Втората постановка е планирана за 29 април, сряда, от 19 ч в изпълнение на японската балерина Ерина Нишитама, която отскоро е на работа в балета, Александър Александров и отново Росен Канев.

"Копелия" е балет в две действия по музика на Лео Делиб, либрето на Артур Сент-Леон и Чарлз Нуитир по мотиви от Ернст Теодор Амадеус Хофман.

 

 

Коментари  

+1 #1 Wanderlei Silva 09-05-2015 18:29
Много хубава постановка.
Цитиране
  • ПОЗИЦИЯ

    Библио-сарайският синдром

    В България проруската Пета колона е проникнала масово в парламента, правителството, президентството (особено!) и в съдебната система. Ние сме единствената страна в ЕС и НАТО, начело на която стои отявлен прорашистки държавен глава

„В поезията има двама гиганти – суровият Омир и финият Шекспир. В музиката също има двама гиганти – мислителят Бетовен и супермислителят Берлиоз.”

Модест Мусоргски, руски композитор, роден на 21 март преди 184 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Тихословия = умотворение

 

"Тихословия" е новата книга на Анго Боянов

Непреглътнатите думи-камъчета на Марин Георгиев

 

Може би Марин Георгиев не подозира, но той по параболичен начин е обяснил замисъла на книгата си чрез своята рефлексия за фрагментите на Атанас Далчев

За Шекспир, уличното куче и любовта, без която не можем 

Най-ценното достижение на „Шекспир като улично куче“ на Валери Йорданов е всепобеждаващата сила на емпатията