Американският музикант и текстописец  Стийв Ронсен заяви, че песента на Лейди Гага „Shallow“ е плагиатствана от неговата „Almost“, пусната през 2012 г., съобщи „Мирър”.

Той твърди, че мелодията на песента му има 3 ноти – сол, ла и си – които певицата е откраднала за парчето „Shallow“ към хитовия филм „Роди се свезда“, където си партнрира с Брадли Купър. Освен, че песента стана емблематична за лентата, тя получи и награда „Оскар“, а двамата актьори я изпълниха на живо пред гостите на церемонията.

Ронсен иска да осъди звездата и се надява да получи милиони от нея.

Орин Снайдер - адвокатът на Лейди Гага, е убеден, че той просто се опитва да изкара лесни за сметка на певицата. Той допълва още, че тази мелодия е много популярна и използвана в песни още от 80-те години на ХХ век.

Преди няколко месеца Шириан е изпратил до Гага „официален доклад от уважаван професор по музика, който доказал, че между двете песни има много прилики по отношение на темпото, мелодията и ритъма“. 

 

„Ако искаш мъжете да са добри с теб, трябва да се държиш отвратително с тях; отнасяш ли се както трябва, те ще те накарат да си платиш за това.” 

Съмърсет Моъм, английски писател, роден на 25 януари преди 151 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Съседната стая“ - за правото на избор, приятелството и нещата от живота

 

Филмът е елегантно и изтънчено есе за смисъла на живота и за избора на смъртта...

Вслушвания в уроците на мъдростта и времето

В самия край на 2024 г. българската литературно-философска публика беше зарадвана от книгата „Вслушвания“ на Митко Новков, съдържаща дванадесет негови есета...

Писателю, бъди цял!

 

Марин Георгиев отдавна разлайва литературните псета. Причината е в неговия метод, който той никъде не е формулирал, но го приема като нещо дадено и прието, присъщо на душата и морала му. В „Заговорът на мъртвите“ той го обговаря многократно, но никъде не го формулира...