Американската актриса Скарлет Йохансон разкритикува политкоректността при провеждането на кастинги, в които се отдава предпочитание на сексуални или национални малцинства, съобщи asifmag.com.

Според звездата политическата коректност вече се е превърнала в тенденция във филмовата индустрия и редица социални фактори са допринесли за това. Въпреки това, тази тенденция може да пагубна, когато става въпрос за изкуство, което трябва да бъде свободно от забрани.

“Като актриса би трябвало да мога да изиграя всякакъв човек, дърво или животно. Това е работата ми и това са нейните изисквания”, категорична е Йохансон.

Преди година звездата  стана обект на критика за втори път във връзка с роля, за която е избрана. Мнозина се разгневиха, че Йохансон ще играе трансджендър, като вместо това настояха актьор, член на LGBTQ общността, да се заеме с образа. През 2016 г., известната актриса беше обвинена в това, че ще изиграе главната роля в „Дух в броня“, когато се очаква, че героинята е от японски произход.

„Виждам, че политкоректността се превръща в тенденция в бизнеса ни. Тази политкоректност трябва да се случва заради различни социални причини. Въпреки това има случаи, в които това става неудобно, защото оказва влияние върху изкуството. Смятам, че изкуството не трябва да бъде ограничавано. Обществото би било по-единно, ако успее да си наложи разбирането за съществуването на различни мнения и чувства“, допълва Йохансон. 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„По-добре да се задоволявате с малко, отколкото да имате злато и студено сърце!“

Вилхелм Хауф, германски писател, роден на 29 ноември преди 221 години

Анкета

Остава ли ви време да четете книги?

Да, както винаги - 80%
Все по-малко - 20%
Не чета изобщо - 0%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.

Такива, каквито бяхме

 

50 години от премиерата на "Каквито бяхме". Творбата на Полак е сред вечните класики на Холивуд, която може да се гледа винаги и с удоволствие