Скарлет Йохансон оглави класацията на сп. "Форбс" за кинозвездите, участвали в най-доходните филми през 2016 г., съобщи bbc.com. Тя се снима в "Първият отмъстител: Войната на героите" и "Аве, Цезар", които спечелиха общо 1,2 млрд. долара. 

Сп. "Форбс" прави изчисленията на базата на продажбите на билети за киносалоните в целия свят за филмите на водещите холивудски актьори. Класацията не обхваща анимации като "Търсенето на Дори". Този филм на "Дисни" е на второ място по приходи по света тази година с 1.02 милиарда долара.

 

КЛАСАЦИЯТА

1. Скарлет Йохансон - 1,2 млрд. долара

2. Крис Еванс - 1,15 млрд. долара

2. Робърт Дауни-младши - 1,15 млрд. долара

4. Марго Роби - 1,1 млрд. долара

5. Ейми Адамс - 1,04 млрд. долара

6. Бен Афлек - 1,02 млрд. долара

7. Хенри Кавил - 870 млн. долара

8. Райън Рейнолдс - 820 млн. долара

9. Фелисити Джоунс - 805 млн. долара

10. Уил Смит - 775 млн. долара

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Физическите характеристики на актьорите налагат определени промени. Шон Конъри е висок 190 см. Дъстин Хофман не е.“

Сидни Лъмет , американски режисьор, роден на 25 юни преди 98 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Путин и КГБ: Как Русия не стана "втора Америка"

В книгата си "Хората на Путин" Катрин Белтън се възползва от типичната за диктаторите свръхподозрителност, която ги кара рано или късно да се обърнат дори срещу най-приближените си

Роман за вкуса на петмеза от детството

 

"Петмез“ е метафора не само на детството, но и на човешкия живот

Детската игра – първите житейски роли

 

Така както детето, детството, е най-близо да несъзнаваното, така и психоаналитичният прочит на литературата за деца отговаря на иманентно присъщото несъзнавано в природата на тази литература.