Скарлет Йохансон оглави класацията на сп. "Форбс" за кинозвездите, участвали в най-доходните филми през 2016 г., съобщи bbc.com. Тя се снима в "Първият отмъстител: Войната на героите" и "Аве, Цезар", които спечелиха общо 1,2 млрд. долара. 

Сп. "Форбс" прави изчисленията на базата на продажбите на билети за киносалоните в целия свят за филмите на водещите холивудски актьори. Класацията не обхваща анимации като "Търсенето на Дори". Този филм на "Дисни" е на второ място по приходи по света тази година с 1.02 милиарда долара.

 

КЛАСАЦИЯТА

1. Скарлет Йохансон - 1,2 млрд. долара

2. Крис Еванс - 1,15 млрд. долара

2. Робърт Дауни-младши - 1,15 млрд. долара

4. Марго Роби - 1,1 млрд. долара

5. Ейми Адамс - 1,04 млрд. долара

6. Бен Афлек - 1,02 млрд. долара

7. Хенри Кавил - 870 млн. долара

8. Райън Рейнолдс - 820 млн. долара

9. Фелисити Джоунс - 805 млн. долара

10. Уил Смит - 775 млн. долара

 

„Религиите имат склонността да изчезват, когато късметът споходи човек.”

Реймон Кьоно, френски поет и писател, роден на 21 февруари преди 121 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Да, както винаги - 80.8%
Да, за първи път - 0%
Не, предпочитам друго - 15.4%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Най-дългата нощ" - майсторска работа. И днес се гледа с удоволствие

 

Филм на Въло Радев от 1967 година, по сценарий на Веселин Бранев, оператор Борислав Пунчев, музика Симеон Пиронков

Задругата на Бялата богиня

 

Концерт на сър Брин Терфел, Мила Михова и Софийската филхармония с диригент Найден Тодоров, Зала „България“, 28.І.2024 г. Сред присъстващите на концерта нямаше нито един глупак.

„Чист късмет“ – най-новият филм на Уди Алън

 

Филмът следва стъпките на „Престъпления и прегрешения“ (1989) и „Мач пойнт“ (2005) – и двата на ръба на романтичната комедия и криминалната драма