Няма нито едно доказателство, че Тангра е бил бог на българите.

Българите на Аспарух далеч не са били малко.В много документи са били наричани многобройни.

Древните българи изобщо не са били претопени от славяни.

Няма нито едно сведение, че са живели в шатри.

Няма намерено доказателство и че титлата на владетеля им е била "хан".

Те не са били номади.

България не е била създадена 681.

Махане на термина "прабългари". Няма "прагерманци","прасърби","прагърци".Това създава впечатление на децата, че днес сме съвсем различно нещо от дедите си. Има достатъчно генетични изследвания,от които се вижда, че е очевидно, че сме им наследници.

От целите тези учебници децата остават с впечатление,че едва ли не, тук е бил публичния дом на Европа. А си има достатъчно доказателства и в антропологията и генетиката, че това не е така.

Петицията тук

 

„Религиите имат склонността да изчезват, когато късметът споходи човек.”

Реймон Кьоно, френски поет и писател, роден на 21 февруари преди 121 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Да, както винаги - 80.8%
Да, за първи път - 0%
Не, предпочитам друго - 15.4%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Най-дългата нощ" - майсторска работа. И днес се гледа с удоволствие

 

Филм на Въло Радев от 1967 година, по сценарий на Веселин Бранев, оператор Борислав Пунчев, музика Симеон Пиронков

Задругата на Бялата богиня

 

Концерт на сър Брин Терфел, Мила Михова и Софийската филхармония с диригент Найден Тодоров, Зала „България“, 28.І.2024 г. Сред присъстващите на концерта нямаше нито един глупак.

„Чист късмет“ – най-новият филм на Уди Алън

 

Филмът следва стъпките на „Престъпления и прегрешения“ (1989) и „Мач пойнт“ (2005) – и двата на ръба на романтичната комедия и криминалната драма