НИКОЛАЙ СЛАТИНСКИ, "Фейсбук"

Някога ние от СДС за друго може и да не успявахме да „размажем“ противниците ни от БСП (к) – нали така ги наричахме тогава, но на митинги и срещи с избирателите просто ги правихме луди и ги изкарвахме некадърни за това, че причиниха на България 10 милиарда дълг и така докараха държавата до катастрофа.

А ето, че само днес властта натовари нашите внуци и правнуци с цели 5 милиарда дълг, с което вече завършва третата и навлиза в четвъртата десетица на милиардите дълг!

Уважавана ФБ-приятелка напомня, че „Орешарски като искаше да изтегли кредит от 1 милиард, цялата герберска опозиция тогава зави на умряло как и внуците ни щели да го връщат“, а за голяма част от нас, остканалите, Орешарски бе комунист до мозъка на костите си и същий злодей!

Логичен е въпросът:

Защо при бюджетен излишък се взима пореден и грамаден нов заем?

Отговорът е очевиден и очеваден:

Такава е цялата същност на управлението на тази власт:

Настоящето е ипотекирано, бъдещето е капарирано.

Учените казват, че ако на крачето на умряло жабче се пусне слаб ток, то мръдва. На народа ни с дълга му правят истинска вивисекция, пускат му конска доза електрошок, но той не помръдва дори. Народът ни спи, дреме, безотговорно и безхаберно оставил гражданското общество на произвола на съдбата - да си протестира вече трети месец без неговата подкрепа. 

Нашият народ е по-умрял и безжизнен и от умрялото жабче.

Някога един нестандартен, странен, необичаен и малко сякаш изместил центъра добър човечец и верен седесар чичо Гришата казваше:

- Станат ли властите айдуци, оправия ще има само ако хората станат хайдути!

  • ЕКОЛОГИЯ

    Изчезващият свят на пеперудите – какво губим всички ние

     Всеки пети вид пеперуда в България е застрашен от изчезване...

     
  • СТАРИТЕ ЛЕНТИ

    "Живях шарено": 95 години от рождението на Георги Черкелов

     „Нека не ми се сърди театърът, но аз повече обичам киното. Най-напред като зрител го предпочитам. Като дете гледах много филми..."

     
  • НА ФОКУС

    Анна и Александър

    Джами Филбрик от „Moviefone“ и Карeн Бенардело от „Cinemadailyus“ разговарят с Максин Пийк и Джейсън Айзъкс за филма  „Words of War“ и партньорството им на снимачната площадка.

    • Лентата разказва за покойната вече руска журналистка Анна Политковская
     
  • ПОЗИЦИЯ

    Азис или Моцарт?

     Отново за една болна тема - музиката и младите .

    •  Какъв е приносът им към българската култура и духовност днес?
    • Друго некрасиво явление са детските естрадни прояви по телевизията. 
     
  • ПОЗИЦИЯ

    Декларация за правата на варварина

    "Все повече хора могат да решат, че образоваността изобщо е нещо излишно за човека. И че насилие в името на образоваността е наложено от високообразованите, за да си осигурят за вечни времена вечна власт над нискообразованите" - Коментар на Деян Кюранов

„Гледайте с Любов, слушайте с Любов, яжте с Любов, лягайте с Любов и ставайте с Любов, учете с Любов, мислете с Любов. Каквото предприемете, правете го с Любов.”

Петър Дънов, български философ, роден на 11 юли преди 161 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Един филм на Джери Брукхаймър

 

Това, което прави „F 1 Филмът“ събитие, хит и предпочитано зрителско заглавие е преди всичко уверената и дръзка режисура на Джоузеф Козински...

 

Романът с добри намерения и неуспешна  реализация

 

"По инерция написах, че „Планът „Елиминирай Европа“ е роман, но това е по скоро репортаж, псевдодокументалистика, сценарий за тв сериал, някакъв микс между криминале, екшън, трилър и мелодрама" ревю на Борислав Гърдев.

Сценарии за бъдещето

Сборникът „Червеният кръст на сцената“ съдържа драматургия и театрална есеистика на Цвета Софрониева, създадени между 1988 и 2024 г. Тя разглежда възможностите на културата да бъде „спешна помощ във време на промяна на отношението на човечеството към самото себе си“.