НИКОЛАЙ МИЛЧЕВ, "Фейсбук"

Какво ли ще си мислят хората след години, като гледат сериала с джипката, как ли ще го кръстят? Може би "Далече, далече"?

Като кормува всеки ден все по-далече и по-далече от София, Борисов бяга от своя кошмар, столицата. Сякаш монарх, изгубил короната си, той обикаля по крепостите на предполагаемата си слава. Обяснявайки какво точно е направил, нашият уплашен пътешественик се е превърнал в екскурзовод на провалените си амбиции.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сериалът с джипката може да се казва още и "Опознай направеното от Борисов, за да го обикнеш" или "Пътешествие без багаж (умствен)".

А днешните приказки от джипа (бункера), че като млади сме плакали и страдали без диверсификация и сме се будели посред нощ, облени в пот, че Москва може да ни врътне кранчето, са достоен венец на един" Красив ум".

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Любовта е стъкло, през което дори и чудовище изглежда възхитително.“

Алберто Моравия, италиански писател, роден на 28 ноември преди 116 години

Анкета

Остава ли ви време да четете книги?

Да, както винаги - 80%
Все по-малко - 20%
Не чета изобщо - 0%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.

Такива, каквито бяхме

 

50 години от премиерата на "Каквито бяхме". Творбата на Полак е сред вечните класики на Холивуд, която може да се гледа винаги и с удоволствие