ОГНЯН СТЕФАНОВ, "Фрог нюз"

Не е редно данъкоплатците да плащат на Петър Волгин, а той да ги залива с водопад от путинска пропаганда. Имало хора, които го харесват? Да напусне тогава БНР, да създаде частно радио - „Говорит Путин“, например, - и да кани там Боян Чуков, Валентин Вацев, Славчо Велков, Васил Василев, Захари Захариев и подобни на тях. Да осигури финансиране на екипа, както правят частните медии по света и у нас.

Трудно е (ние знаем, той не знае), но така е честно. Може Кремъл, чрез посланик Митрофанова, да му удари едно рамо. А може да стане част от корпорацията „Национална Медийна Група“ на милиардера и личен приятел на Путин Юрий Ковалчук, оглавявана от от сърдечната тръпка на руския президент Алина Кабаева. Кой знае.  

Волгин има право да харесва Путин и режима му. Чувал съм, че баща му е с руско потекло, може и това да играе някаква роля... Не е толкова важно. Но е важно, когато адски много държиш да изповядваш лична позиция, да излезеш на пазара, защото е много некрасиво да ти плащат българите, а ти  да обслужваш руските интереси. Освен това защитата на агресор не е алтернативна позиция или друга гледна точка, а подкрепа за агресора.

Не вярвам Петър Волгин да е истински завладян от кремълските опорки и да се възхищава на денацификацията на цял един народ. Не допускам също да е зависим от руско финансиране.

Но е влюбен в себе си до патологичност. Това понякога замъглява здравия разум в щурма към известността. Нарцисизмът е болестно състояние, комплекс за малоценност. Мнозина са“пациенти“ на този синдром, но не всички имат достъп до публична изява. А тя е голям катализатор.

Волгин не иска просто известност – иска признание. Всеки момент ще чуем от него: „Удрят свободното слово!“. Това е подходящ начин да спечели съчувствие, защита и последователи. Поразените от нарцисизма ненавиждат тези, които не ги харесват и презират онези, които им се възхищават. Нарича се манипулация и Волгин я владее. Поне към склонните да се поддадат.

Свидетели сме на вътрешна борба, която напира да избие в мощна заря – триумф на надмощие и влияние над публиката. До Путин има скупчени дузина такива, които копнеят чрез неговото внимание да произведат собствена светлина. Малки Путинчета с големи амбиции.

Обслужвайки пропутинската пропаганда той заприличва на нейните създатели. Това е неизбежно. Което по някакъв начин е полезно. Оставайки в БНР, защото точно това ще стане, с всяка своя изява ще допълва портрета на кремълското присъствие у нас, както и този на националното радио. С цветовете на Врубел от поредицата „Демони“…

Затова всеки, който има глава на раменете, да я използва…

Коментари  

0 #1 Ирина 29-12-2022 12:44
Напълно споделям мнението ви за Волгин,и ме боли от факта че подобна помия и нейните автори се тиражират в медийното ни пространство. Позор за България
.
Цитиране

„През целия си живот бях преследван от мисълта, че очевидно мъжете не искат да бъдат свободни. Те винаги искат да бъдат роби на някого, например на кариера или жена.“

Марчело Мастрояни, италиански актьор, роден на 28 септември преди 99 години

Анкета

Остава ли ви време да четете книги?

Да, както винаги - 80%
Все по-малко - 20%
Не чета изобщо - 0%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Камъчета под езика" - рядка и дълбока книга

 

Написаното от Марин Георгиев е амалгама от автобиография, история, литература и конюнктура, строги и точни наблюдения на писатели и поети, на характерите и поведението им, както и превъплъщенията им и преди, и сега

Прометей, герой и жертва

 

Без съмнение „Опенхаймер“ ще бъде един от най-добрите филми в историята на киното. Невероятна операторска работа, изключителна актьорска игра и впечатляващи саундтраци.

Не губете време...

Нагоре по стълбата, която води надолу

 

 „Астероид Сити“ на Уес Андерсън  - ЗАЩО?