НИКОЛАЙ МИЛЧЕВ, "Фейсбук"

Събирайки днес прокурори и следователи точно в резиденция "Бояна", където на времето Тодор Живков привикваше партийния актив, Иван Гешев дава ясен знак:

Аз съм наследникът на безграничната Власт, аз към сегашният Генерален секретар на Истината и Силата.

А Главна прокуратура днес е нещо като ЦК на БКП плюс Държавна сигурност.

И не къде да е, а на моравата в Бояна трябва да е тази окултна сбирка, където властта на планината се простира над изтръпналата низина.

В планината са жреците на властта и страха, а в равнината и в полето са поданиците и богомолците. И всеки момент от планината Гешев ще слезе с нови скрижали за нова правда и морал. Нещо средно между Мойсей и Робин Худ.

Надменност, глухота, дебелоочие и помпане на мускули - това е днешната сбирка на прокурори и следователи.

Да не съм на тяхното място и на тяхната съвест.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Не правя филми просто, за да заработя пари. Аз печеля пари, за да правя филми.“

Уолт Дисни, американски аниматор и съосновател на „The Walt Disney Company", роден на 5 декември преди 122 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.