НИКОЛАЙ МИЛЧЕВ, "Фейсбук"

Управляващата коалиция днес накъса на парчета крехкия обществен договор. Накъса на парчета и всички надежди, че тези нарцистични същества могат да слязат от троновете си доброволно. Оставали до края на мандата, ако може - и до края на света.

Вчерашните приказки за три варианта : оставка на правителството в края на септември, правителство без Вожда или някакво друго възможно правителство, са само прах в очите на недоволните. Пируети и ритуали, пушек и дим и араламбене - нищо друго.

Борисов искал, ама Валери Симеонов и Каракачанов не му давали да си тръгне. Краставици на търкалета - той, той не иска, не си го и помисля дори божеството.

А демагогията, че нямало да допусне разединение на нацията, са реплики от пиесата "Колебания Борисови ". Иска да се представи той за Хамлет, който се колебае, ама е чел само "Винету."

За нас, обикновените българи, които нямаме патлаци, чекмеджета и кюлчета, изходът е един - всички да емигрираме кой където види. За където все още продават билети, да тръгваме за там.

Или пък да си отворим очите и да не помръдваме от земята си, докато не ни я върнат. Тази земя е наша и те рано или късно ще трябва да ни я върнат. Само да не затваряме очи.

И да помним, ама всичко да помним.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Не можем да обвиняваме човек за това, че защитава своето достойнство. Това е негово задължение.“

Джоузеф Конрад, британски писател от полски произход, роден на 3 декември преди 166 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.