БНР

„В България мизерията е абсолютна. Половината ми живот е свързан с други страни. На протестите срещам хора, сверили часовниците си, които не просто мечтаят, а настояват за друго бъдеще на България. По повод организацията на протеста смятам, че има огромни недоразумения“.

Това коментира пред БНР диригентът Йордан Камджалов по повод антиправителствените протести.

По думите му има нужда от радикална промяна:

„Проблемите са много стари, просто са набъбнали и хората са решили да направят нещо. Всички обаче сме много безпомощни. Не се прави нищо конкретно… Наблюдатели сме на един потъващ Титаник“.

В предаването „12+4“ Камджалов допълни:

„И с моментални оставки нищо няма да стане веднага, защото няма нова концепция… Говорих с организаторите на протеста, казах им моето мнение, казах им, че правят грешки, че искат неща по незрял, груб, агресивен начин. Питах ги дали имат концепция, няма концепция. Какво правим – изливаме една кална вода и наливаме друга полукална вода… На България ѝ трябва абсолютно кристална вода. България трябва да престане с компромисите“.

Според диригента мафията не може да бъде съборена по такъв начин, а оставките са просто козметика.

„Не можем да сме публика в рушенето на тази страна“.

Диригентът описа и своята България:

„Да бъде цветуща, цъфтяща, богата, привличаща, да бъде като цвете, което хората от цялата планета искат да гледат, да бъде управлявана от адекватни и нормални хора, да си вземе достойното място, което й прилича исторически, географски и културно“.

Коментари  

0 #1 ИВАН ХАДЖИЕВ 27-07-2020 14:40
и да има, както до 1989 година истински диригенти, големи талантливи музиканти, а не като този измамник, изгонен със скандал от Германия, излъгал в биографията, че е главен диригент в Риека, където дори не са чували за него, написал си хвалебствена книга,издадена под чуждо име, не можеш да се справи и с най-леките партитури, да не говорим за катастрофалния му Малер. При това не е желан вече никъде в България, въпреки агресивната му,неуморна самореклама!
Цитиране
  • ПАМЕТ

    Маргарита Праматарова - Радулова – несравнимата Турандот

     

    90 години от рождението й

     
  • В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА

    „Невидимата искра на Възраждането“

    Тази книга описва малко известни и изключително любопитни факти, нишката на разказа често минава граници и прескача в различни държави. Имена, известни ни от чуждата литература и история се оказват в неочаквани връзки с българи и няма никакво съмнение, че всички подеми, случили се в Европа и Азия са резонирали силно и у нас.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     

„Снобите нямат врагове и затова злословят по адрес на всички с надеждата да си спечелят някой.“

Фредерик Бегбеде, френски писател, роден на 21 септември преди 58 години

Анкета

Остава ли ви време да четете книги?

Да, както винаги - 80%
Все по-малко - 20%
Не чета изобщо - 0%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Камъчета под езика" - рядка и дълбока книга

 

Написаното от Марин Георгиев е амалгама от автобиография, история, литература и конюнктура, строги и точни наблюдения на писатели и поети, на характерите и поведението им, както и превъплъщенията им и преди, и сега

Прометей, герой и жертва

 

Без съмнение „Опенхаймер“ ще бъде един от най-добрите филми в историята на киното. Невероятна операторска работа, изключителна актьорска игра и впечатляващи саундтраци.

Не губете време...

Нагоре по стълбата, която води надолу

 

 „Астероид Сити“ на Уес Андерсън  - ЗАЩО?