ЯСЕН ГЮЗЕЛЕВ, "Фейсбук"

Във в. "Труд" излезе поредната медийна изява на г-н Рашидов, подписана, като лична статия. Обикновено не взимам отношение към тези негови маниакални прояви, но този път не мога да подмина с мълчание това, което е написал, още повече че съм споменат лично в обобщението "Гюзелевци", а не е изключено да стоя и зад "Ясен с неясен талант ". 

Не ме интересува мнението на господина, но всичко е придружено с грозни, клеветнически инсинуации за някаква съпричастност към кръгове и грантове от Сорос и тям подобни дивотии. Преди две години излезе в медия " ПИК" поръчков материал, че аз съм присъствал на прословутата вечеря, дадена от г - жа Ода Жон във двореца, във връзка с нейната изложба. Беше разказано как съм плюскал и пил, беше обяснено, че принадлежа на някакви кръгове, свързани с Иво Прокопиев, с ИСИ (по това време дори не знаех какво означава това), но истината е че не само не съм присъствал на тази вечеря, не съм бил поканен, а дори не съм и писетил изложбата на художничката. 

Тази фалшива новина беше публикувана не толкова с цел да урони моя авторитет, но много повече този на моята съпруга Александра (Шани), която обсъди в предаването Култура БГ това събитие това културно събитие с поканени гости. Още от заглавието на ПИК ставаше ясно, че тя е изпаднала в конфликт на интереси и търси как да оправдае присъствието на мъжа си там, който всъщност не е присъствал. Колкото и да си бъркат в носа писачите от тази медия, не вярвам от там да са извадили тази "новина ". За мен вече няма съмнение кой е поръчителят. Г-н Рашидов е заявявал публично своята неприязън към предаването Култура БГ, както и конкретно към някои от водещите, особено към Шани напоследък. Както виждаме, предаването е съсипано, а Александра е с единия крак уволнена. 

Споделям всичко това, защото 

Рашидов днес прекрачи всички граници 

и то не само спрямо мен и моето семейство, но и спрямо хората от целия списък, изредени като врагове на народа. Освен това господинът си позволява да определя кой е талантлив и кой не е във всички области на културата. Изглежда, той каква функция му е определена да върши в тази държава. Аз, като свободен артист бих могъл да си позволя такива оценки. Например, всичко което той слага под знака плюс или минус, аз съвсем убедено мога да разменя местата им. И това е мое право. За съжаление, не е негово. Той е в една позиция, която не му позволява да казва кой е добър или лош и да го посочва с пръст. Или това е публично оповестяване на списъка, по който Гешев вече ни почнал. Нека да се сетим, че той е доста по-дълъг. 

А иначе, всеки живее в свой собствен свят. Там всеки може да е световно известен. И много моля, фамилията Гюзелеви означава много в българското общество. Най-вече разбира се, заради нашият баща Никола Гюзелев, но всички ние, които носим тази фамилия ежедневно се опитваме и доказваме, че сме достойни за нея.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Не бях природно умен, а някой, чийто интерес трябваше постоянно да се привлича с нещо. Все още съм такъв, за съжаление.“

Джеръми Айрънс, английски актьор, роден на 19 септември преди 73 години

Анкета

Хареса ли ви концертът на Соня Йончева и Пласидо Доминго в София?

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Майер Лански – ангелът с мръсно лице

 

Интерпретацията, която прави Харви Кайтел на Майер Лански е модерна класика, която трябва да се изучава като образец на актьорско майсторство в киноучилищата.

В "Заповед за арест. Как станах враг номер едно на Путин" се оглежда България на ББ

 

"Горещо я препоръчвам на всички – и на русофили, и на русофоби; и на разумно мислещи, и на изначално предубедени; и на силно ангажирани, и на напълно безразлични; и на много информирани, и на малко знаещи" - ревю на Николай Слатински

Дуилиу Замфиреску, за когото изкуството не бива да репродуцира действителността

 

Трилогията на класика представя и участието на северната ни съседка в Руско- турската война от 1877- 1878 г.